1. Rekomenduojame rašyti aiškų parduodamo verslo pavadinimą – „Specializuota picerija centre“, „Stogų dengimo įmonė“ ir panašiai
2. Atsakingai pasirinkti skelbimo kategoriją ir tipą, kadangi potencialūs pirkėjai ieško verslo pasiūlymų ir pagal tai
3. Aprašyme galima nurodyti:
• Finansinę padėtį (kapitalą, skolos dydį, įsipareigojimus bei pajamas)
• Kas priklauso parduodamam verslui (patentai, klientų duomenų bazė, inventorius ir kita)
• Kuo plačiau aprašysite parduodamą verslą, tuo didesnio dėmesio sulauksite iš pirkėjų.
4. Aprašyme nebūtina nurodyti:
• Tikslaus pavadinimo (pvz.: UAB „Au…“)
• Kontaktinių duomenų (tai matysis įmonės profilyje)
5. Griežtai draudžiama dėti netikrus, fiktyvius verslo skelbimus ir su verslo skelbimais nesusijusią reklamą